Stoleria are o noua infatisare online
Producatorul si distribuitorul
oradean de mobilier Stoleria si-a schimbat imaginea online. www.stoleria.ro reprezinta cartea de vizita a
companiei si contine informatii legate de povestea si valorile ei, precum si
detalii privind produsele si serviciile oferite. Site-ul a fost gandit si
structurat pentru a permite o navigare rapida, dar si pentru a atrage userii
prin crearea unei povesti a companiei, insotita de imagini reprezentative la
care s-au adaugat efecte de grafica.
De la mic atelier, la companie de renume
De la mic atelier, la companie de renume
Ce aflam nou de la www.stoleria.ro este povestea interesanta a
companiei, pe care nu o cunostea multa lume. Aceasta incepe acum mai bine de
jumatate de secol.
Stoleria a fost un mic atelier
de tamplarie ce apartinea unui mester local. Convinsi de talentul si pasiunea
tamplarului pentru meseria sa, o echipa de investitori a preluat atelierul,
transformandu-l in Stoleria. Mesterul
lucreaza si in prezent la Stoleria, fiind unul dintre cei mai apreciati si
iubiti componenti ai echipei. Povestea detaliata se poate citi aici: www.stoleria.ro
Mobilier
cu aspect vintage, marca Stoleria
O alta noutate pe care o aflam
din paginile www.stoleria.ro este faptul
ca firma a dezvoltat o gama noua de produse denumita Stoleria Vintage. Mai
exact, echipa Stoleria creeaza piese de mobilier cu aspect reconditionat,
vintage, pentru cei catre doresc sa amenajeze spatiul cu mobilier cu aspect
unic si sa readuca in casa lor ceva din frumusetea trecutului.
“Nici nu ne-a fost greu. Odata
ce am reconditionat cateva piese de mobilier si am observant rezultatul, nu
ne-am mai putut opri.
Am imbinat viziunea noastra cu povestea pe care o spunea piesa de mobilier ce necesita reconditionare si am reusit sa-i dam din nou valoare dar si sa aducem ceva din nostalgia trecutului in jurul ei”, martuurisesc reprezentantii Stoleria in pagina site-ului de prezentare.
Am imbinat viziunea noastra cu povestea pe care o spunea piesa de mobilier ce necesita reconditionare si am reusit sa-i dam din nou valoare dar si sa aducem ceva din nostalgia trecutului in jurul ei”, martuurisesc reprezentantii Stoleria in pagina site-ului de prezentare.
www.stoleria.ro, deschis catre comunicare
Site-ul contine mai multe
butoane care vor ajuta compania in comunicarea cu clientii si in procesul de
fidelizare al acestora.
In pagina de Parteneri,
reprezentantii companiei afirma ca sunt deschisi sa incheie colaborari si
relatii pentru a reusi sa ofere servicii complexe si sa vina in sprijinul
clientilor cu o gama variata de solutii.
Clientii au la indemana un
formular de cerere de oferta, pe care il pot completa ca sa primeasca solutii
personalizate la problemele lor si sa obtina o estimare a costului lucrarii.
De asemenea, accesand www.stoleria.ro, userii pot cere sfaturi de
la profesionisti si isi pot exprima ideile creative, pentru a vedea daca pot fi
puse in practica.
Despre
Stoleria
Stoleria s-a nascut undeva
intre anii 1965 -1968 cand, in locul in care isi desfasoara acum activitatea
firma era un atelier de tamplarie. De-a lungul timpului, atelierul a trecut
prin mai multe administratii private, fiind preluat in urma cu cativa ani de un
tamplar. Foarte talentat si pasionat de munca sa, tamplarul a atras investitori
si astfel s-a nascut Stoleria.
Datorita pasiunii si
eforturilor echipei, atelierul s-a dezvoltat in ultimii ani, in prezent fiind
compania producatoare si distribuitoare de mobilier de casa si gradina care se
identifica prin sloganul “luxul simplitatii”.
Post a Comment