Sfaturi utile si practice în amenajarea unui birou creativ


Modul în care vă amenajați biroul influențează destul de mult  capacitatea echipei de a lucra. De asemenea dacă vreți să câștigați parteneri stabili de afaceri, trebuie să acordați atenție și mesajului pe care îl transmiteți prin imaginea sediului pe care îl dețineți. Pentru că grija cu care organizați spațiul de lucru se poate reflecta în grija cu care vă tratați afacerea și clienții. 

Tocmai de aceea, când începeți să vă gândiți la amenajarea biroului propriu, este bine să vă întrebați mai întâi ce vreți să obțineți în urma decorării.
In cele ce urmează viziune noastră despre cum ar trebui să arate un sediu cu un design interior pentru firmele din domeniile care presupun un grad de creativitate mai mare, cum ar fi publicitatea, comunicarea sau arhitectura și nu numai.
Iată câteva sfaturi de care ar trebui să țineți cont  în momentul amenajării unui birou creativ:
1.       Alegeți un stil de amenajare care considerați că vi se potrivește cu domeniul de activitate pe care îl prestați.
2.       Țineți cont de culorile utilizate în amenajare dacă e posibil folosiți culorile inspirate din sigla companiei.
3.       Creați un spațiu relaxant și primitor pentru întâlniri de afaceri. Indiferent că va fi o sală de conferință sau un colț cu două fotolii și o măsuță de cafea, acesta trebuie să fie un loc liniștit și primitor.
 4.     Oferiți un spațiu plăcut angajaților personalizând fiecare încăpere. Cu cât spațiul de muncă este mai plăcut cu atât angajații vor lucra la un randament maxim și evident se vor simți mai confortabili.
5.       Investiți într-un spațiu de relaxare cu o sală de jocuri sau de o cafenea cu ținte de darts, mese de ping-pong, de fusbal sau cu un sac de box, acestea îi fac pe oamenii din firmă să interacționeze și să se simtă mai bine la birou. 
  6.   Nu uitați de sala de mese echipată corespunzător. Un angajat petrece la birou, de obicei, opt ore pe zi, însă în unele cazuri, zilele lucrătoare pot ajunge să aibă și 10-12 ore. De aceea, locul unde mănâncă una, două sau chiar trei mese pe zi, devine tot mai important. 
7.       Decorați alături de echipă întreg biroul. Pe scurt „Umanizați spațiului de lucru.  

 8.    Temperatura în cadrul locurilor destinate muncii trebuie să fie optimă și să existe o ventilație corespunzătoare. 
9.      Mobilierul va trebui să fie practic, confortabil, discret totul depinde de bugetul și imaginația voastră.
10.   Igiena corespunzătoare a spațiului de lucru. Intră la capitolul ordine și curățenie și nu cred că trebuie detaliat.
11.   Nu uitați de plante. Acestea ajută la formarea unui climat plăcut la locul de muncă, având un rol important în creșterea eficienței muncii.

Ca sursă de inspirație va prezentăm o colecție impresionantă de imagini cu spatii de birouri creative . 




Post a Comment