Sfaturi utile si practice în amenajarea unui birou creativ
Modul în care vă amenajați biroul
influențează destul de mult capacitatea
echipei de a lucra. De asemenea dacă vreți să câștigați parteneri stabili de
afaceri, trebuie să acordați atenție și mesajului pe care îl transmiteți prin
imaginea sediului pe care îl dețineți. Pentru că grija cu care organizați
spațiul de lucru se poate reflecta în grija cu care vă tratați afacerea și
clienții.
Tocmai de aceea, când începeți să vă gândiți
la amenajarea biroului propriu, este bine să vă întrebați mai întâi ce vreți să
obțineți în urma decorării.
In cele ce urmează viziune noastră despre
cum ar trebui să arate un sediu cu un design interior pentru firmele din
domeniile care presupun un grad de creativitate mai mare, cum ar fi
publicitatea, comunicarea sau arhitectura și nu numai.
Iată câteva sfaturi de care ar trebui să
țineți cont în momentul amenajării unui
birou creativ:
1. Alegeți un stil de amenajare
care considerați că vi se potrivește cu domeniul de activitate pe care îl
prestați.
2. Țineți cont de
culorile utilizate în amenajare dacă e posibil folosiți culorile inspirate din sigla companiei.
3. Creați un spațiu
relaxant și primitor pentru întâlniri de afaceri. Indiferent că va fi o sală de
conferință sau un colț cu două fotolii și o măsuță de cafea, acesta trebuie să
fie un loc liniștit și primitor.
4. Oferiți un spațiu
plăcut angajaților personalizând fiecare încăpere. Cu cât spațiul de muncă este
mai plăcut cu atât angajații vor lucra la un randament maxim și evident se vor
simți mai confortabili.
5. Investiți într-un
spațiu de relaxare cu o sală de jocuri
sau de o cafenea cu ținte de darts, mese de ping-pong, de fusbal sau cu un sac de box, acestea îi fac pe
oamenii din firmă să interacționeze și să se simtă mai bine la birou.
6. Nu uitați de sala
de mese echipată corespunzător. Un angajat petrece la birou, de obicei, opt ore
pe zi, însă în unele cazuri, zilele lucrătoare pot ajunge să aibă și 10-12 ore.
De aceea, locul unde mănâncă una, două sau chiar trei mese pe zi, devine tot
mai important.
7. Decorați alături de
echipă întreg biroul. Pe scurt „Umanizați” spațiului
de lucru.
8. Temperatura în
cadrul locurilor destinate muncii trebuie să fie optimă și să existe o
ventilație corespunzătoare.
9. Mobilierul va
trebui să fie practic, confortabil, discret totul depinde de bugetul și
imaginația voastră.
10. Igiena corespunzătoare
a spațiului de lucru. Intră la capitolul ordine și curățenie și nu cred că
trebuie detaliat.
11. Nu uitați de
plante. Acestea ajută la formarea unui climat plăcut la locul de muncă, având
un rol important în creșterea eficienței muncii.
Ca sursă de inspirație va prezentăm o colecție impresionantă de
imagini cu spatii de birouri creative .
Post a Comment