Vitrina magazinului tau

Vitrina magazinului este una din cele mai puternice si mai putin costisitoare unelte publicitare. Ea pune in valaore produsele, brand-urile comercializate si transforma in mod eficient un simplu trecator in clientul magazinului dvs.
Primul impact vizual al trecatorului cu produsele se face prin intermediul vitrinei. Vitrina este precum o carte de vizita care spune totul despre produse si rangul magazinului. 

Realizarea unei vitrina implica cativa pasi esentiali pentru o reusita. In prima faza este importanta o analiza a clientului (magazinul in cauza), a produselor comercializate, a produselor expuse in vitrina, istoria magazinului, target-ul acestuia si mai ales mesajul pe care magazinul doreste sa il transmita clientilor sai.

In final toate aceste elemente converg catre o vitrina reusita cu un mesaj corect si la obiect.
Urmatorul pas tine de modul in care se prezinta vitrina, modalitatea prin care transmitem mesajul si mai ales sub ce aspect. Pentru aceasta etapa se iau in calcul pozitionarea magazinului, necesarul de lumina artificiala corelat cu lumina naturala, tema vitrinei, promovarea promotiilor si al colectiilor noi, expunerea pe timp de zi si pe timp de noapte, nivelul de perceptie de la diferite distante, stabilirea punctelor de focalizare,
De toate aceste lucruri se ocupa un vitriner, care cu experienta sa, cunostintele teoretice si simtul artistic reuseste sa va ofere o vitrina de magazin ce capteaza atentia trecatorilor si ai invita in magazin.

Maiestria in a face o vitrina reusita


Maiestria in a face o vitrina reusita nu sta neaparat in redarea unui decor, ci mai degraba de corelarea produselor afisate cu decorul si aranjamentul, astfel incat marfa si serviciile sa se evidentieze cu usurinta iar decorul sa fie vizibil abia pe un plan secund. Pe scurt asta face un vitriner, trezeste interesul trecatorului prin intermediul unui decor in care se afla armonios incadrate produsele magazinului, fara a strica povestea vitrinei.



Intodeauna trebuie avut in vedere ca magazinul nu vinde decorul ci produsele sau serviciile exouse, deci ele trebuie evidentiate. Elementele teoretice cum ar fi: echilibrul vitrinei, armonia, ritmul, schemele de culori, punctele de focalizare, props-urile, luminile de accent, gruparea produselor piramidal sau liniar, contrastul de context, contrastul de textura etc. sunt mai greu de explicat, dar cu siguranta aplicate pe vitrina dvs. vor fi mult mai usor de recunoscut si de inteles.

Post a Comment